ZWIĘKSZ SWOJĄ SIŁE I MOC BEZ MARNOWANIA CZASU I MARTWIENIA SIĘ O PRZETRENOWANIE W TRAKCIE SEZONU!

Zawodniku/zawodniczko!

  • Chcesz poprawić siłę i dynamikę w trakcie sezonu, nawet jeśli masz mecze i treningu 3-5x  tygodniu?
  • Chcesz być silniejszy na boisku, ale nie jesteś pewien, jak dostosować swój trening do treningów piłkarskich?
  • Chcesz aby przez cały sezon omijały Cię kontuzje?
  • Chcesz podtrzymać formę którą wypracowałeś w okresie przygotowawczym?
  • Chcesz być dynamiczniejszy w pojedynkach główkowych czy 1 na 1 z przeciwnikiem?
  • Chcesz wyróżniać się na boisku,  ale nie wiesz, jak uzyskać przewagę nad innymi?​
  • ​Twoim marzeniem jest dotarcie na szczyt, ale nie masz jasnego planu treningowego, który pomoże Ci zostać zauważonym ?
  • Chcesz być jak najlepiej przygotowanym pod kątem motorycznym do każdego meczu?

NIE WIEM CZY WIESZ ALE ….

Liczby nie są po twojej stronie... Badania pokazują że tylko 2% osób grających w piłkę nożną na całym świecie gra zawodowo. Szanse nie są duże dlatego musisz trenować mądrzej i ciężej niż pozostałe 98% aby zaistnieć na najwyższym poziomie.

Trening drużynowy skupiony jest zazwyczaj na tym aby zespół wygrywał mecze. Problemem jest więc to że wiekszość zawodników z tego powodu nie rozwija indywidualnego potencjału na miarę swoich możliwości.

Nie podtrzymasz wypracowanej formy fizycznej z okresu przygotowawczego jeśli zaprzestaniesz treningów siłowych w trakcie trwania sezonu. Badania naukowe udowadniają że bez odpowiedniego bodźcowania poziom wytrzymałości siłowej i siły maksymalnej spada już po około 20-30 dniach.

Olewając te aspekty przyczynisz się przede wszystkim do tego że twoja forma z miesiąca na miesiąc będzie coraz mocniej spadać, zaczniesz ginąć w gąszczu innych przeciętnych zawodników , nabawisz się kontuzji a twoje miejsce w wyjściowej jedenastce może zająć ktoś inny.  Z ławki rezerwowych raczej ciężko będzie Ci się  rozwijać i przybliżyć do miejsca w którym chciałbyś być w przyszłości.

Ten stan możesz zmienić odpowiednio trenując w trakcie sezonu. Pomoże ci w tym program „ trening siłowy w sezonie”

Dzięki niemu:

W ciągu tygodnia twój rozwój musi być zaprogramowany w taki sposób, aby w najważniejszy dzień - meczowy, Twoje nogi oraz psychika była gotowa do pracy na 100%. Liczy się przede wszystkim wynik i twój rozwój. Jeżeli chcesz go sobie zapewnić jednocześnie nie tracąc czasu na leczenie niepotrzebnych kontuzji, które nie dadzą Ci rozwinąć swojego pełnego potencjału ,  TEN program, jest odpowiednim krokiem w kierunku najlepszych rezultatów, jakie do tej pory miałeś!

OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH PLANÓW

Po przerobieniu całego 4 tygodniowego planu czuje na boisku mega gaz! Wyniki skoku w dal poprawiłem z 235 cm na 257 cm a w testach wytrzymałości uzyskałem wynik lepszy o 34 sekundy!
Radek
Jestem mega zadowolony z pracy którą wykonałem. Wszystko było profesjonalnie ułożone i mądrze zaplanowane, czego skutki widać na boisku. Test wyskoku poprawiony w 4 tygodnie o 15 cm! To był najlepszy okres przygotowawczy w moim życiu, dziękuje!
Mikołaj
Uważam że jest mega progres w sile na boisku, wygrywam więcej pojedynków, jestem wytrzymalszy i szybszy. Na pewno mając za sobą świetny plan zrobiłem o wiele większy progres niż dotychczas.
Wiktor
W 4 tygodnie poprawiłam czas testu wytrzymałościowego o 47 sekund a skok w dal o 12 cm! Czuje się o wiele lepiej niż rok temu o tej samej porze!
Kasia

Plan treningowy został stworzony na bazie połączenia dostępnych badań naukowych, mojej wiedzy oraz prawie 10 letniego doświadczenia które przez  większość tego czasu zdobywałem pracując jako trener przygotowania motorycznego Lecha Poznań . Przez te lata moi podopieczni zdobyli 3 mistrzostwa polski do lat 17 oraz jedno wicemistrzostwo.

DLA KOGO JEST TEN PLAN TRENINGOWY?

Dla zawodników którzy:

Plan treningowy został stworzony w dwóch wersjach :

  1.  Podstawowej ( dla zawodników którzy nie trenowali do tej pory siłowo, lub robili to z własnym ciężarem ciała czy tez oporem miękkim takim jak gumy)
  2.  Zaawansowanej (dla zawodników doświadczonych którzy trenowali już z ciężarem zewnętrznym typu hantle czy sztanga)

Po zakupieniu planu to ty wybierasz która wersja planu jest dla ciebie odpowiednia.

DLA KOGO NIE JEST TEN PLAN?

CO ZAWIERA PLAN?

Wszystkie treningi zostały zaprojektowane tak, abyś mógł/mogła trenować z minimalnym sprzętem. W zależności od poziomu trundości, do wykonania planu potrzebujesz:

CO POTRZEBUJE DO WYKONANIA PLANU?

Wszystkie treningi zostały zaprojektowane tak, abyś mógł/mogła trenować z minimalnym sprzętem. W zależności od poziomu trundości, do wykonania planu potrzebujesz:

1 Poziom
guma treningowa

Guma powerband

Guma mini band
szmtka kuchenna do treningu
Ślizgacz / Szmatka

2 Poziom

hantel treningowy
Hantle / Sztanga

Guma mini band & powerband

Ławeczka & piłka lekarska

W JAKIEJ CENIE JEST PLAN?

CAŁA WARTOŚĆ PROGRAMU TO PRAWIE 250 ZŁ

Możesz do niego dołączyć w  cenie 139,99zł

Tak naprawdę 5 tygodniowy plan masz w cenie T-shirtu z sieciówki!
Dzień meczowy określa to, jakim jesteś zawodnikiem, a więc masz szanse, aby zwrócić na siebie uwagę już teraz.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Program w formie PDF wraz z filmami instruktażowymi , otrzymasz po opłaceniu zamówienia na swój adres mailowy podany przy jego składaniu.

Plan jest przeznaczony dla zawodników od 12 roku życia

Tak, plan w wersji zaawansowanej jest przygotowany specjalnie dla osób które są już doświadczone w treningu siłowym.

Dostęp do planu masz dożywotni  – chyba że usuniesz go ze swojego komputera ☺

Możesz do niego dołączyć w cenie 139,99zł

PAMIĘTAJ ŻE NAJLEPSZA INWESTYCJA TO INWESTYCJA W SIEBIE!
Przewiń do góry