STOP! ZACZEKAJ, TO BARDZO WAŻNE!

PRZECZYTAJ UWAŻNIE KAŻDE SŁOWO NA TEJ STRONIE PONIEWAŻ WIDZISZ JĄ WYŁĄCZNIE RAZ. PO JEJ ZAMKNIĘCIU JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE ZOBACZYSZ JEJ PONOWNIE!

Czy wiesz ze nieodłączną częścią  treningu każdego piłkarza powinna być praca nad stabilnością ciała ? Większości zawodników trening stabilizacyjny, czyli popularną stabilkę  kojarzy tylko z ćwiczeniami tułowia takimi jak podpory. Ale czy aby napewno taka praca  powinna dotyczyć tylko tułowia i robienia samych podporów? 

Zdecydowanie nie! Aby zawodnik mógł mocniej uderzać piłkę , ekonomiczniej się poruszać czy być mocniejszy w pojedynkach bark w bark z przeciwnikiem powinien w holistyczny sposób podejść do tego rodzaju treningu. Nasze ciało jest tak skonstruowane ze poszczególne jego części potrzebują odpowiedniej dozy zarówno mobilności jak i stabilności. Dlatego nie tylko tułów potrzebuje stabilizacji ale również stopa czy tez staw skokowy,  tym bardziej u piłkarzy.

SKORZYSTAJ Z DODATKU ” STALOWE CIAŁO”

DO PROGRAMU KOZACKA FORMA

Dzięki niemu:

Co zawiera dodatek?

2 POZIOMY ZAAWANSOWANIA I 2 ETAPY PRACY

Akcent stabilizacyjny został podzielony na dwa etapy o innych charakterze pracy a także dwa poziomy zaawansowania w odniesieniu do stażu treningowego.

ĆWICZENIA STATYCZNE I DYNAMICZNE

Ćwiczenia statyczne dają bardzo dobrą bazę pod środki specyficzne dla piłkarza w bardziej dynamicznej i wymagającej formie .

PRACA NAD STABILIZACJĄ TUŁOWIA

Ćwiczenia zawarte w planie dotykają wszystkich funkcji tułowia: anty-rotacji, anty-zgięcia, bocznego anty-zgięcia, anty-wygięcia, zgięcia oraz rotacji.

PRACA NAD STABILIZACJĄ STOPY I STAWU SKOKOWEGO

Ćwiczenia zawarte w tym dodatku będą wspierały pracę statyczną i dynamiczną nad stabilizacją kostki oraz stopy.

Tylko tu i teraz masz szanse uzupełnić program Kozacka forma o dodatek treningowy który pozwoli ci w skuteczny dla piłkarza sposób pracować na stabilnością ciała co przełoży się na jeszcze lepszy progres widoczny wiosna na  boisku! 

Przewiń do góry