PLAN TRENINGOWY
PIŁKARZ 2.0

OKRES PRZYGOTOWAWCZY ETAP 3

CHCESZ BYĆ BARDZIEJ EKSPLOZYWNYM ZAWODNIKIEM..

ABY WYPRZEDZAĆ, PRZESTAWIAĆ NA BOISKU I PRZESKAKIWAĆ KAŻDEGO PRZECIWNIKA W POJEDYNKACH GŁÓWKOWYCH?

 ZRÓB TO Z PROGRAMEM  PIŁKARZ 2.0 
ETAP 3

Nie wiem czy wiesz ale...

Efekty uczestników poprzednich etapów

Z tego powodu właśnie stworzyłem ten 3 etapowy plan treningowy , by zapewniśc zawodnikom/czkom łatwy dostęp do sprawdzonego treningu motorycznego na najwyższym poziomie ,aby na wiosne mogli dominować na boisku.

1 etap

 (JUŻ MINĄŁ)

Był fundamentem do budowania innych zdolności takich jak szybkośc, moc czy wytrzymałość szybkościowa. Skupiał się na zbudowaniu podstaw wytrzymałości tlenowej a także siłowej, aby twoje ciało i mięśnie były  gotowe grać pełne 90 minutu na wysokich obrotach a dodatkowo było mobilne .

2 etap

(JUŻ MINĄŁ ) 


Jest przejściem do bardziej intensywnej pracy skupiającej się na poprawie siły maksymalnej, prewencji urazów a także wytrzymałości beztlenowej. Ten etap ma przygotować zawodnika do ostatniego , najintensywniejszego okresu pracy nad szybkością i dynamiką.

3 etap

TERAZ

Przystępując do ostatniego etapu pracy powinieneś przejść przez poprzednie dwa etapy aby zwiększyć końcowe efekty treningowe i nie być narażony na urazy w momencie bardzo intensywnej skupionej na rozwoju dynamiki, szybkości czy zwinności.

Plan treningowy został stworzony na bazie połaczenia dostępnych badań naukowych, mojej wiedzy oraz prawie 10 letniego doświadczenia które przez większośc tego czasu zdobywałem pracując jako trener przygotowania motorycznego Lecha Poznań w drużynach od u-12 do zespołu rezerw . Przez te lata moi podopieczni zdobyli 3 mistrzostwa polski do lat 17 oraz jedno wicemistrzostwo. Dodatkowo współpracowałem z Polskim Związkiem Piłki nożnej przy okazji konferencji trenerskich, projekcie dla najzdolniejszych zawodników – Akademii Młodych Orłów a także nagrywania odcinków do kanału YOUTUBE – Piłka dla wszystkich

Od 2011 roku pracuję indywidualnie z zawodnikami piłki nożnej, pomagając rozwijać swoje umiejętności motoryczne

IMG_7470

Zaufali mi m.in

Emilia Zdunek 
reprezentantka Polski

                         Mateusz Czyżycki                            Warta Poznań

                 Arkadiusz Kasperkiewicz                  Arka Gdynia

Pewnie zadajesz sobie pytanie , OK ale co konkretnie osiągnę po tym etapie pracy?

Przede wszystkim przeprowadzę Cię przez cały okres trwania 4 tygodniowego planu, odciążając Cię od planowania i zastanawiania się  czy ułożony przez Ciebie trening przyniesie zamierzone efekty. Będziesz mógł skupić się na tym co najważniejsze czyli na wykonywaniu treningów i sprawdzaniu swojego progresu. Ten program treningowy sprawi że:

Co zawiera plan?

HARMONOGRAM TRENINGÓW NA KAŻDY TYDZIEŃ

W każdym dniu tygodnia będziesz wiedział który z treningów powinieneś wykonać aby zmaksymalizować efekty całego planu treningowego.

Kompletny plan rozgrzewki

Przed każdym treningiem zapoznasz się z konkretną formą rozgrzewki która ma Cię w odpowiedni sposób przygotować do części głównej jednostki.

TRENINGI :

1.Trening mocy na górną część ciała
2.Trening mocy na dolną część ciała
3.Trening wytrzymałościowo- szybkościowy
4.Trening techniki biegu

ćwiczenie instruktarzowe

omówienie każdego planu i ćwiczenia

Każdy plan jest szczegółowo przeze mnie omówiony tak abyś nie miał wątpliwości jak go realizować oraz w jaki sposób wykonywać techniczne poszczególne ćwiczenia.

Facebook grupa zawodnik 2.0

Dostęp do grupy na fb

Grupa będzie zrzeszała uczestników 1 etapu planu treningowego. Będziesz na niej mógł zadawać mi pytania związane z planem, dzielić się swoimi spostrzeżeniami oraz efektami.

Co potrzebujesz do wykonania programu?

Wszystkie treningi zostały zaprojektowane tak, abyś mógł/mogła trenować z minimalnym sprzętem w domu. W zależności od poziomu trundości, do wykonania 1 etapu planu potrzebujesz:

piłka do rolowania

Piłeczkę lub wałek do rolowania

guma treningowa

Gumę typu powerband

szmtka kuchenna do treningu


Gumę typu mini band

hantel treningowy

Hantle lub sztangę (W wersji planu dla zaawansowanych)

Dla kogo jest ten plan?

Plan jest stworzony specjalnie dla zawodników piłki nożnej którzy:

Plan treningowy został stworzony dla zawodników od 12 roku życia. Jest on dostępy w dwóch wersjach :

1. Podstawowej ( dla zawodników którzy nie trenowali do tej pory siłowo, lub robili to z własnym ciężarem ciała czy tez oporem miękkim takim jak gumy)

2. Zaawansowanej (dla zawodników doświadczonych którzy trenowali już z ciężarem zewnętrznym typu hantle czy sztanga)

Po zakupieniu planu to ty wybierasz która wersja planu jest dla ciebie odpowiednia.

ILE KOSZTUJE PLAN (ETAP 3) ?

Realna wartość całego planu to ponad 350 zł !!

Trening mocy na dolną część ciała – 79
Trening techniki biegu – 79
Trening mocy na górną część ciała – 79zł
Trening wytrzymałości szybkościowej – 79zł
Kompletna rozgrzewka przed treningiem – 59zł
Dostęp do grupy na FB – bezcenny

Teraz w cenie tylko 169, 99 zł !!!


Możesz dołączyć do programu jeszcze przez

Dni
Godzin
Minut
Sekund

po tym czasie  PROGRAM BĘDZIE NIEDOSTEPNY

Masz wybór! Możesz dalej planować treningi  na własną rękę czerpiąc wiedzę z od przypadkowych internetowych „trenerów” lub postawić na skuteczną i sprawdzoną w praktyce wiedzę !  Zegar tyka a pozostało już coraz mniej czasu aby dobrze przygotować się do meczów ligowych na wiosnę. 

PAMIĘTAJ ŻE NAJLEPSZA INWESTYCJA TO INWESTYCJA W SIEBIE! 

Jestem przekonany że dołączenie do tego programu będzie dużym krokiem w kierunku Twojego rozwoju, który przyczyni się do lepszej skuteczności i wyników na boisku! 


Najczęściej zadawane pytania

Pierwszy etap planu trwa 4 tygodnie

Program w formie PDF z filmami, otrzymasz po opłaceniu zamówienia na swój adres mailowy podany przy jego składaniu. Będziesz mógł go otworzyć na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon , tablet) 

Tak, plan w wersji zaawansowanej jest przygotowany specjalnie dla osób które są już doświadczone w treningu siłowym.

Oczywiście, dołączając do planu treningowego będziesz miał dostep do specjalnej grupy na FB gdzie będziesz mógł/mogła śmiało zadawać pytania.

Tak oczywiście, treningi w klubie to jedno a praca indywidualna jest bardzo ważna jeśli chcesz podnieść swój potencjał i przenieść swoją formę na wyższy poziom. Jeśli nie będziesz wiedział jak dostosować treningi z planu do treningów w klubie, pomoge Ci to ułożyć poprzez kontakt na grupie FB

Dostęp do planu masz dożywotni  – chyba że usuniesz go ze swojego komputera 🙂

Plan jest przeznaczony dla zawodników od 12 roku życia

 

Możesz dołączyć do planu w tej cenie jeszcze przez

Dni
Godzin
Minut
Sekund

W cenie 169, 99 ZŁ 

Przewiń do góry