ZAWODNIKU

Pomyśl sobie jak by to było gdybyś..

Podczas letniej przerwy, skoncentrował się na skutecznym rozwoju kluczowych dla piłkarza zdolności motorycznych. A potem, w rundzie jesiennej… oj, to byłby prawdziwy spektakl! Wyobraź sobie ten moment, gdy dochodzisz do piłek przed przeciwnikiem, a on zastanawia się skąd masz taki gaz w nogach. Każde starcie fizyczne jest na twoją korzyść, nikt nie jest w stanie Ci się przeciwstawić! Pojedynki główkowe? Pfff, wygrywasz je wszystkie, niezależnie od tego, kto stoi naprzeciwko. Dodatkowe 30 minut gry? Nie ma problemu, inni oddychają rękawami a ty masz siłę i wytrzymałość, by jeszcze docisnąć gazu…

Teraz przestań bujać w obłokach i zejdź na ziemię! To wszystko można realnie wypracować i osiągnąć dołączając do programu treningowego 

„KOZACKA FORMA- EDYCJA LETNIA”

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy z tego że...

Z tego właśnie powodu stworzyłem program treningowy, by zapewnić wszystkim ambitnym piłkarzom/ piłkarkom łatwy dostęp do sprawdzonego procesu treningowego zapewniającego lepszą formę motoryczną w nadchodzącej rundzie jesiennej. Możemy wspólnie przejść przez drogę która prowadzi do prawdziwych rezultatów. Będziesz mógł skupić się tylko na tym co najważniejsze, czyli na treningu. Resztą zająłem się ja!

Opinie po edycji zimowej "Kozackiej formy"

Plan treningowy został stworzony na bazie połaczenia dostępnych badań naukowych, mojej wiedzy oraz prawie 10 letniego doświadczenia które przez większośc tego czasu zdobywałem pracując jako trener przygotowania motorycznego Lecha Poznań w drużynach od u-12 do zespołu rezerw. Przez te lata moi podopieczni zdobyli 3 mistrzostwa polski do lat 17 oraz jedno wicemistrzostwo. Dodatkowo współpracowałem z Polskim Związkiem Piłki nożnej przy okazji konferencji trenerskich, projekcie dla najzdolniejszych zawodników – Akademii Młodych Orłów a także nagrywania odcinków do kanału “Piłka dla wszystkich”

Od 2011 roku pracuję indywidualnie z zawodnikami piłki nożnej, pomagając rozwijać swoje umiejętności motoryczne

15.09.2021, Siedlce
Zalegle spotkanie 7. kolejki eWinner II ligi, mecz druzyny rezerw Pogon Siedlce - Lech II Poznan 2:0
Fot. Przemyslaw Szyszka

Na zdjeciu: 
mecz druzyny rezerw Pogon Siedlce - Lech II Poznan 2:0, Jakub Grzeda, rozgrzewka przed meczem

Zaufali mi m.in

            Jakub Niewiadomski            

Wisła Kraków

Jakub Kiełb

Warta Poznań

Filip   Szymczak

Lech Poznań 

Olaf Kobacki 

Miedź Legnica

Jan Grzesik

Warta Poznań

Marcin Kozina

GKS Tychy

Pewnie zadajesz sobie pytanie , OK ale co konkretnie osiągnę po tym programie?

Przede wszystkim przeprowadzę Cię przez cały okres trwania 8 tygodniowego planu, odciążając Cię od planowania i zastanawiania się  czy ułożony przez Ciebie trening przyniesie zamierzone efekty. Będziesz mógł skupić się na tym co najważniejsze czyli na wykonywaniu treningów i sprawdzaniu swojego progresu. Ten program treningowy sprawi że:

Co zawiera plan?

2 ETAPY PRACY (KAŻDY OD 3 DO 5 TYGODNI. Łącznie 6-11 tygodni)

Wszystko po to abyś w odpowiednim momencie przygotowań pracował nad odpowiednimi zdolnościami motorycznymi co w konsekwencji maksymalnie rozwinie twoją formę fizyczną.

Kompletny plan rozgrzewki

Przed każdym treningiem zapoznasz się z konkretną formą rozgrzewki która ma Cię w odpowiedni sposób przygotować do części głównej jednostki.

8 RÓŻNYCH JEDNOSTEK TRENINGOWYCH na dwóch poziomach trudności

1.Trening siły górnej i dolnej części ciała
2.Trening szybkości
3.Trening wytrzymałościowy

omówienie każdego planu ORAZ FILMU

Każdy plan jest szczegółowo przeze mnie omówiony tak abyś nie miał wątpliwości jak go realizować oraz w jaki sposób wykonywać techniczne poszczególne ćwiczenia. .

HARMONOGRAM TRENINGÓW NA KAŻDY TYDZIEŃ

W każdym dniu tygodnia będziesz wiedział który z treningów powinieneś wykonać aby zmaksymalizować efekty całego planu treningowego.

TESTY MOTORYCZNE

Mają one na celu określić twój poziom początkowy a po okresie pracy, wielkość twoich postępów!

MOŻLIWOŚĆ WYDŁUŻENIA PLANU DO 11 TYGODNI

Każdy zaczyna sezon w innym momencie dlatego plan jest tak skonstruowany abyś mógł jego długość dopasować do terminu startu rozgrywek. Wszystko po to abyś był gotowy idealnie na pierwszy mecz ligowy.

dwa poziomy zaawansowania

Plan jest przygotowany w dwóch opcjach. Dla młodszych i mniej doświadczonych zawodników , oraz dla starszych- bardziej doświadczonych. Po zakupieniu planu wybierasz opcje która odpowiada twojemu poziomowi oraz dostępności sprzętowej.

Co potrzebujesz do wykonania programu?

W zależności od wybranego poziomu trudności, do wykonania programu na POZIOMIE 1 potrzebujesz:

guma treningowa

Gumę typu powerband i miniband 

Krzesło

Do wykonania programu na POZIOMIE 2 potrzebujesz:

Ławeczkę i szmatkę

hantel treningowy

 

Hantle lub sztanga oraz gumę miniband

Dla kogo jest ten plan?

Dla młodych piłkarzy/piłkarek ale także tych starszych, którzy po czasie odkryli sens rozwoju siebie oraz mają ambicje stać się lepszymi. Czyli dla wszystkich tych którzy:

 

Teraz stajesz przed wyborem!

Ile kosztuje program?

Realna wartość całego 6-9 tygodniowego planu to ponad 760 zł !!

4 Plany siłowe z filmami wideo – 399
4 Plany rozwijające wytrzymałość i szybkość –200 zł
Testy motoryczne – 59 zł
Wskazówki i porady treningowe – 59 zł
Kompletna rozgrzewka przed treningiem – 59zł

aktualna CENA programu  To tYLKO 199,99ZŁ

Masz wybór! Możesz dalej planować treningi  na własną rękę czerpiąc wiedzę  od przypadkowych internetowych “trenerów” lub postawić na skuteczną i sprawdzoną w praktyce wiedzę ! 

PAMIĘTAJ ŻE NAJLEPSZA INWESTYCJA TO INWESTYCJA W SIEBIE! 

Jestem przekonany że dołączenie do tego programu będzie dużym krokiem w kierunku Twojego rozwoju, który przyczyni się do lepszej skuteczności i wyników na boisku! 

Czy jest inna droga?

Jasne!

  • Współpraca z trenerem przygotowania motorycznego ale tutaj musisz się liczyć z wyższymi kosztami zajęć.
  • Samodzielne rozpisywanie treningów na podstawie przypadkowych porad i filmów od przypadkowych „specjalistów” z internetu
  • Praca nad motoryką w klubie wiedząc że takie akcenty w treningu zdarzają się rzadko, nie są zindywidualizowane, a jak już się pojawiają to często bez większego planu i skuteczności

Najczęściej zadawane pytania

Tak oczywiście jest to zupełnie inny plan i całkowicie różni się od edycji zimowej. Specyfika pracy latem a zimą powinna powinna różnić się od siebie.

Oczywiście że tak. Trening który robiłeś zimą nie są dostosowane do specyfiki pracy w okresie letnim. Dodatkowo przez ten okres się rozwinąłeś i jesteś już w innym miejscu, więc plan byłby nieskuteczny. Poza tym twój organizm zaadaptował się do bodźca treningowego z planu zimowego. Mówiąc krótko, czy uczenie się po raz kolejny słówek które już znasz w języku angielskim, przyniesie Ci rozwój? Oczywiście że nie. Tak samo jest w tej sytuacji

Plan treningowy trwa od 6 do 9 tygodni 

Program w formie PDF z filmami, otrzymasz po opłaceniu zamówienia na swój adres mailowy podany przy jego składaniu. Będziesz mógł go otworzyć na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon , tablet) 

Tak, plan w wersji zaawansowanej jest przygotowany specjalnie dla osób które są już doświadczone w treningu siłowym.

Tak oczywiście, treningi w klubie to jedno a praca indywidualna jest bardzo ważna jeśli chcesz podnieść swój potencjał i przenieść swoją formę na wyższy poziom. W planie znajdziesz wskazówki w jaki sposób dostosować treningi z planu do treningów w klubie

Dostęp do planu masz dożywotni  – chyba że usuniesz go ze swojego komputera 🙂

Plan jest przeznaczony dla zawodników od 12 roku życia

 

Przewiń do góry